I odp. Pani Kierownik
Dzień dobry,
Proszę Pana w poprzednim mailu a dnia 06.02 przedstawiłam Panu stanowisko dotyczące rejestracji Pana pojazdu. Jeżeli przedłoży Pan oryginalne świadectwo zgodności do Pańskiego motocykla z jego danymi technicznymi to zostanie to wprowadzone do systemu CEPiK (łącznie z podaniem wariantu, wersji i typu pojazdu) a także z wpisaniem kategorii pojazdu L5e. Dopiero po wpisaniu pełnych danych homologacyjnych taki zapis znajdzie się na dowodzie rejestracyjnym. Wszystkie zapisy są generowane w systemie i to system "wybiera" zapisy umieszczone na dowodzie rejestracyjnym.
Nadmieniam ponownie, iż ten motocykl nawet po tym pełnym świadectwie zgodności generowany jest jako "zwykły" motocykl. Nie ma możliwości wyboru i zapisania go jako motocykl trójkołowy.
Rozmawiałam ponadto z Panem Tomaszem Grzelakiem z TDT. Potwierdził on, że pojazd z podanym przez Pana numerem homologacji ma kategorię L5e. Pan Tomasz potwierdził również, że według polskiego prawa oraz według katalogów ITS, które opierają się na polskim ustawodawstwie pojazd ten będzie zaklasyfikowany jako motocykl nie motocykl trójkołowy.
Jeśli będzie Pan posiadał świadectwo zgodności to zapraszam.
Pozdrawiam
i w kontyście powyższego wypowiedz rzecznika ministerstwa :
Szymon Huptyś, rzecznik prasowy ministerstwa, w przysłanym do redakcji mailu wyjaśnia, że pojazd musi być homologowany i zarejestrowany jako motocykl trójkołowy (kategoria homologacyjna L5e — zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym). (…)
Dzień dobry,
Proszę Pana w poprzednim mailu a dnia 06.02 przedstawiłam Panu stanowisko dotyczące rejestracji Pana pojazdu. Jeżeli przedłoży Pan oryginalne świadectwo zgodności do Pańskiego motocykla z jego danymi technicznymi to zostanie to wprowadzone do systemu CEPiK (łącznie z podaniem wariantu, wersji i typu pojazdu) a także z wpisaniem kategorii pojazdu L5e. Dopiero po wpisaniu pełnych danych homologacyjnych taki zapis znajdzie się na dowodzie rejestracyjnym. Wszystkie zapisy są generowane w systemie i to system "wybiera" zapisy umieszczone na dowodzie rejestracyjnym.
Nadmieniam ponownie, iż ten motocykl nawet po tym pełnym świadectwie zgodności generowany jest jako "zwykły" motocykl. Nie ma możliwości wyboru i zapisania go jako motocykl trójkołowy.
Rozmawiałam ponadto z Panem Tomaszem Grzelakiem z TDT. Potwierdził on, że pojazd z podanym przez Pana numerem homologacji ma kategorię L5e. Pan Tomasz potwierdził również, że według polskiego prawa oraz według katalogów ITS, które opierają się na polskim ustawodawstwie pojazd ten będzie zaklasyfikowany jako motocykl nie motocykl trójkołowy.
Jeśli będzie Pan posiadał świadectwo zgodności to zapraszam.
Pozdrawiam
i w kontyście powyższego wypowiedz rzecznika ministerstwa :
Szymon Huptyś, rzecznik prasowy ministerstwa, w przysłanym do redakcji mailu wyjaśnia, że pojazd musi być homologowany i zarejestrowany jako motocykl trójkołowy (kategoria homologacyjna L5e — zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym). (…)
------------------------------------------------------------
Pozdrawiam
Dilbertw
Piaggio MP3 400 i.e. LT
Pozdrawiam
Dilbertw
Piaggio MP3 400 i.e. LT