15-11-2018, 23:29
16-11-2018, 01:14
(15-11-2018, 23:29) Marek turysta napisał(a):Heheh szukam ja i szukać moZesz i Ty(14-11-2018, 23:24)dilbertw napisał(a): No to przyszły sezon zmieniam sprzęt ![]() ![]() ![]()
------------------------------------------------------------
Pozdrawiam Dilbertw Piaggio MP3 400 i.e. LT (15-11-2018, 23:10)Navigator napisał(a):(15-11-2018, 07:55)MISIEK napisał(a): No to czekam na cytat tego przepisu, który obowiązkowo wkleimy w pierwszym poście. Oczywiście że jest. Ale rozchodziło mi się (bo tego właśnie dotyczy ten wątek) o przesiadkę ze 125-tki na większą pojemność na trzech kołach posiadacza tylko Prawa Jazdy kat. B. No tak, przepraszam. Mało precyzyjnie to napisałem. Więc, żeby nie było niedomówień - jeszcze raz: Czekam z niecierpliwością na pierwszy elitarny trójkołowiec na kategorię B ! . Kilka fotek trójkołowców z firmy Quadro Vehicles. I nowy model: Nuvion
Pozdrawiam MISIEK - Prezes P.E.S.
(16-11-2018, 09:41) MISIEK napisał(a):Jest tego trochę ale najbardziej to prodoba mi się 4 kołowy quadro tylko ceny są dla mnie jeszcze za wysokie(15-11-2018, 23:10)Navigator napisał(a):(15-11-2018, 07:55)MISIEK napisał(a): No to czekam na cytat tego przepisu, który obowiązkowo wkleimy w pierwszym poście. ![]() ![]() ![]()
------------------------------------------------------------
Pozdrawiam Dilbertw Piaggio MP3 400 i.e. LT
16-11-2018, 11:01
Nie myślałem , że ten temat będzie się rozwijał w kierunku zakupu nowych sprzętów . Ale jeśli tak jest , to może się przydać ten artykuł . Co prawda zamieszczony trzy lata temu , ale wiedzy nigdy za wiele .
http://www.jednoslad.pl/skutery-trojkolo...er-wybrac/ I jeszcze ciekawostka zza Wielkiej Wody : https://www.scigacz.pl/TheAutoMoto,,8211...,8636.html Coś jak BMW C 1 , ale tylko z małym silnikiem.
16-11-2018, 11:03
4 kołowy jest mniej entuzjastycznie witany przez testerow w calej europie bo jest mniej funkcjonalny a bezpieczenstwo to samo co w trójkołowcu , znacznie mniejszy bagaznik pod tyłkiem i wieksze spalanie oraz bardzo skomplikowane tylne zawieszenie i przniesienie napędu. Kto che , prosze bardzo , ale trójkołowy jest moim zdaniem bardziej praktyczny.
16-11-2018, 11:10
(16-11-2018, 11:03)Navigator napisał(a): 4 kołowy jest mniej entuzjastycznie witany przez testerow w calej europie bo jest mniej funkcjonalny a bezpieczenstwo to samo co w trójkołowcu , znacznie mniejszy bagaznik pod tyłkiem i wieksze spalanie oraz bardzo skomplikowane tylne zawieszenie i przniesienie napędu. Kto che , prosze bardzo , ale trójkołowy jest moim zdaniem bardziej praktyczny. Cenna uwaga Przemku dzięki ja też wybrałem 3 kołowiec teraz tylko znaleźć najmniej zmęczony egz ![]() ![]() czy w Twoim mocy jest wystarczająco ? bo on również mi się podoba choć chyba nie ma elektronicznej blokady zawieszenia , prawda?
------------------------------------------------------------
Pozdrawiam Dilbertw Piaggio MP3 400 i.e. LT
dilbertw jest też taka opinia, że trzy punkty podporowe są stabilniejsze na nierównym podłożu (statyw ma trzy nogi itp), to tylko wtrącenie w temat.
Również mi podobają się bardziej dwa koła z przodu i jedno z tył, warunek rozstaw przednich kół jak najmniejszy. Z tego co zasięgnąłem języka to faktycznie quadro na 4 kołach ma skomplikowane przeniesienie napędu, ale jeśli nawet i jest to trwałe, tak jak tylny most w samochodzie nie przeszkadzałoby mi to, znając życie pewnie rozwiązanie nie jest bezobsługowe (mogę się mylić) to już to wg mnie takie kolorowe by nie było. Wracając do rozmowy Siwy jak zbudowana była: Trójkołowiec Velorex Jawa 350 typ 572 https://www.olx.pl/oferta/trojkolowiec-v...e60abcba9b , to tak na przykładzie oferty z OLX. Prowadziliśmy, też rozmowę w drodze do Wągrowca na temat słuszności liberalizacji przepisów w tym względzie. Moje zdanie jest na tak, choć spotykam się często ze zdaniem na nie (prasa, telewizja, komentarze internetowe) nie do końca jestem przekonany, że wynikają one z troski o życie i zdrowie, przyszłych kierowców trójkołowców czy innych użytkowników, ale o politykę już nie chcę głębiej zahaczać. Każdy punkt zwrotny w popuszczaniu kagańca dla nas szarych obywateli to przejaw zaufania, a życie i tak zweryfikuje resztę. Powtórzę wyświechtane moje zdanie, że nikt po zdaniu prawa do jazdy nie staje się kierowcą 100%, to wymaga szlifu na żywca, ale wiąże się również i chyba przede wszystkim z opanowaniem i wyczuciem danego egzemplarza, którym się poruszamy, każda nawet ta sama marka i model pojazdu prowadzi się inaczej i te subtelne różnice trzeba wyczuć na spokojnie pokonując X kilometrów, wówczas zgrywanie chojraka na sprzęcie nie będzie trudne i w sprzyjających warunkach otoczenia daje szanse na przeżycie w przypadku szalonej jazdy ![]() Bardzo dużo, było negatywnych głosów przy 125, a uważam wyszły z tego same korzyści nie licząc pojedynczych przypadków, które zdarzają się nawet z prawem jazdy A1.
18-11-2018, 16:14
Jaka panika
![]() Tak więc radość owszem, ale całej ręki nie dostajemy jedynie mały paluszek ![]()
18-11-2018, 16:24
Dlatego tez mój 3 kolowce będzie zarejstrowany jako samochód inny
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
------------------------------------------------------------
Pozdrawiam Dilbertw Piaggio MP3 400 i.e. LT |
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Kategorie prawa jazdy - kiedy można jeździć motocyklem | 0 | 663 |
05-10-2020, 17:22 Ostatni post: |
||
Prawo Jazdy A, czy B. Poj. 125, czy większa ? [oddzielony]. | 38 | 10.527 |
03-02-2020, 14:57 Ostatni post: |